MITT juletre

Ratix.no Rating

Dette innlegget ble publisert i god, jul. Bokmerk permalenken.

6 svar til MITT juletre

  1. Ann-Kristin sier:

    Ble jo riktig fint jo! Her må det nok pyntes lillejulaften! Skal i år prøve dansk edelgran for første gang *spent* er ganske kresen på juletrær… hihi!
    GOD JUL!

  2. Lenesim sier:

    God jul til deg også 🙂
    Denne grana er nok norsk, og ikke edel. Blir likevel slakta på 1. nyttårsdag.
    Lykke til med pynting.

  3. hege Solheim sier:

    Nå har jeg og pynta:-) Ditt tre ser så ryddig ut i forhold til mitt! Jeg har NORSK fjelledelgran for første gang. Der jeg kjøpte treet lå en lapp;bare ta et tre, betal senere. Det var en god opplevelse. Nesten som en reise tilbake i tiden! Det er godt å oppleve at det fremdeles finnes folk som stoler på andre! Jeg våger en noe frekk påstand her;det fins ikke stygge juletrær. Ethvert tre blir fint når man bare får pyntet det! Er du enig?

  4. Lenesim sier:

    Ryddig? Hmmm Tror ikke det. Ser sikkert bare slikur, side jeg droppa blitchen. Her er gull og sølv om hverandre, men det var kanskje treet i seg selv du mente?

    Bra med slike «gammeldagse» handelstasjoner 🙂
    Nesten som å kjøpe kartofler i Danmark, langs veiene, der man kan ta potetene og putte penger i en kasse som står der. Koselig.

    ALLE trær blir fine med pynt. Til og med gjør de det hvis man ikke har funnet esken med juletrelys, og må pynte treet uten lys. (ja-da)

  5. GlassDesign sier:

    Jeg vet ikke om jeg er helt enig med dere i at alle trær er fine, men det spiller jo ingen rolle så lenge en er fornøyd selv!!

    Fortsatt God Jul!!

  6. Lenesim sier:

    I liige måde.
    Nei – kanskje ikke alle da, men pytt pytt.

Legg igjen en kommentar