Hvordan er det med deg da?

Er du glad i dag?survey software

Dette innlegget ble publisert i Avstemning og merket med . Bokmerk permalenken.

7 svar til Hvordan er det med deg da?

  1. Zohre sier:

    Du fikk 100% så er du fornøyd du og Lenesim som skinner som sol eller da er tørst en.

    takk
    zohre
    ————————————————————-
    100 % er bra Zohre 🙂 Og sola skinner sikkert i morgen.
    Ha en fin natt!

  2. Erta-Berta sier:

    Trykka feil, bomma på den under, he he.
    Fort gjort..
    Håper du har det bra og koser deg..
    Det er ihvertfall ett strålende vær ute.. 🙂
    Ønsker deg en rktig fin dag. 🙂

  3. Erta-Berta sier:

    Litt glad i dag er jeg, for at denne vinteren snart er over, og for at gubben overlevde. Egentlig så har jeg såå mye å være glad for…
    Ha en fin kveld lenesim.:)

  4. Erta-Berta sier:

    Hmmmm. Noen må jo mate fiskene her inne. ..:))
    ——————————————
    Å, så snill du er Erta-Berta 🙂 Jeg er ikke mye verken her eller der for tida,
    har vært på en liten ferie også har jeg hatt utrolig mye å gjøre av andre ting.
    Ha en strålende kveld, og skal hilse så mye fra fiskene og si 1000 takk 🙂

  5. Cecilia sier:

    Jeg har akkurat matet fiskene og stemt. 🙂

    Du har vært her lenge, lengre enn meg (noen måneder).
    Jeg hadde egentlig tenkt å stemme JA, men jeg havnet på TJA da jeg kom til å tenke på hvor lite som er igjen av VGB nå. For meg er det utrolig trist å se hvordan VG klarte å ødelegge norges beste bloggsted. Nå er det stille her… veldig stille. Så stille atmMan havner på listen over mest kommenterte med fire bare kommentarer.
    Ja ja… «Everything that has a beginning… »
    Ha en fin kveld 🙂
    —————————————————————————————————————————–
    Takk, det setter fiskene pris på 🙂
    Jeg synes også det er trist. Ingen andre steder har hatt det «samme» som vgb, absolutt ikke. Men her er omtrent ingen aktivitet kenger. Jeg vimser innom i ny og ne, bare for å oppdage at her er så stille og rolig at man bare kan luske ut igjen.
    Håper bloghog vil lage bloggelysten min større igjen, den har vært laber nå.

    Og så håper jeg du får en fin uke, ser det er et par dager siden du skrev dette….. Så mye er jeg her! 😉

  6. Erta-Berta sier:

    Hmmmm. noen dager siden fiskene har fått noe mat..
    Mater de litt og sier. Jeg er tilbake, det er visst bare vgb som passer for slike som meg. :O)
    Hilsen vinglebøtta…:))

  7. Black-Moon sier:

    E.B. sier:
    Legger igjen en bursdagshilsen og en klemm.
    Håper du har en fin bursdag. 🙂

Legg igjen en kommentar