Hvordan lage en poll (avstemning) i bloggen

Gratis poll kan du finne på denne nettsida HER. Du må lage deg en konto, men det er helt gratis.

Så velger du hva du skal ha avstemning om. Du får noen valg (spørsmålet, svar-alternativer osv):

nr 2

Litt flere valg:

nr 3

Her velger du: Javascript. Kopier koden som kommer opp, og trykk på: Done embedding.

nr 4

I innlegget må du velge: HTML (ikke visuell som vanligvis brukes)

nr 5

Lim så inn koden i innlegget.

nr 6

Så kan du velge visuell igjen hvis du skal skrive mer. Eventuell velg: Forhåndsvis hvis du vil sjekke at det virkelig ble bra.

En liten spørreundersøkelse:

Kan du lese?surveys

Dette innlegget ble publisert i blogghjelp og merket med , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Hvordan lage en poll (avstemning) i bloggen

  1. Bohemen sier:

    Hehe…..jeg klikka nei og det ble ja på view result 😉
    ————————————————————
    Jøss, det var rart. Jeg prøvde også å klikke nei – men nei funker visst ikke 🙂

  2. Bohemen sier:

    Luremus 😉
    —————
    😆

  3. Kassima sier:

    Jag trykka vet ikke – og det funka visst 😆
    ——————————————–
    Nå trykka jeg nei (fra en annen pc) og det virka det også. Hi hi.

  4. Erta-Berta sier:

    Sikkert en bra ide, det.
    Nå skal jeg trykke… dyna godt rundt meg å sove mere…
    Ha en god natt.
    🙂
    Fant ikke noe Bær i dag..
    😀
    —————————————————-
    Natta og – God morgen 🙂

  5. carpe50 sier:

    tusen takk for oppskriften! 🙂 Jeg skal huske du har den til en gang jeg trenger det…

    ha en fin helg!

  6. Tingnett sier:

    Takk for god forklaring:)

Legg igjen en kommentar