Det gyldne kompasset.

Dette er min demon, Rasthmus. Jeg har lest alle bøkene av Pullman, og nå går den første som film på kino.

 

 Ratix.no Rating

 

Dette innlegget ble publisert i golden, kompass, the. Bokmerk permalenken.

10 svar til Det gyldne kompasset.

  1. Alvestein sier:

    Driver å leser bøkene nå, gleder meg til å se filmen:)

  2. carpe50 sier:

    skal se filen antar jeg, med sønnen min på 15.. blir vel julefilmen vår!

  3. aaaa... sier:

    hadde du sett meg nå ha du sikkert sett dumt på meg med store øyne…

    MEN…

    har hørt litt om filmen, men viste ikke der var bøker og, fortell meg litt om dem vær så snill?

    kanskje jeg nå har funnet lesestoffet til julen:)

    er det harrypotter sjanger eller ringenes herre? hva handler dem om? er dem bra?

  4. Lenesim sier:

    Ja – ihvertfall fantasy-sjanger. Veldig gøy å lese. Det var min sønn som fikk dem til jul et år (husker ikke om det var i fjor eller forfjor), og han er typen som liker slikt veldig godt. Jeg ble anbefalt å lese de, og jeg likte de godt jeg også. Passer ypperlig å lese når man har god tid 🙂

  5. FemIce sier:

    Herlig film og bøkene skal kjøpes nå 🙂
    Meet my daimon Gabriel:
    http://www.vgb.no/764

    -Femice-

  6. Makan til møkkafilm, les boka heller og vær fornøyd med den.

  7. Lenesim sier:

    Det går faktisk an å kose seg med filmen SELV OM man har lest boka:)
    Men men – smag og behag….

  8. Bare-Henning sier:

    Jeg har ikke lest boka, men synes filmen var fiiiiiiin. 🙂

    Kom og hils på min daeimon – Eumelia! 🙂
    http://www.vgb.no/146

  9. Lenesim sier:

    Den var tøff. Gleder meg nå til neste film 🙂

Legg igjen en kommentar